Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

Sök bland alla inläggen

.
.
.
.

Summa sidvisningar

Veckans mest lästa inlägg!

tisdag 3 april 2012

Halsband. Gingko-löv i silver.


Jag (Eira) är även konstnär och ställde nyligen ut i Båstad tillsammans med min far som är keramiker och silversmed.
Ville bara visa er detta vackra halsband som fanns med på utställningen, föreställande ett Ginkgo-löv. Det såldes direkt på Vernissagen (med tillhörande örhängen), men Cattis la direkt in en beställning och igår var hon hos mig och hämtade sitt vackra halsband.

1 kommentar:

  1. Helt underbart!
    Jag hann ju inte med utställningen för jag har lite för mycket att stå i liksom.
    Ha det gott och hälsa pappa
    Annika

    SvaraRadera