Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

Sök bland alla inläggen

.
.
.
.

Summa sidvisningar

Veckans mest lästa inlägg!

onsdag 5 september 2012

Arbetet med ateljéträdgården går sakta framåt

Jag hittade äntligen snygga bokstäver och nu har vi fått upp dem på porten in till ateljéträdgården. I bakgrunden skymtas min ateljé/studio och som ni anar har jag även fått upp en ute-tavla på fasaden. Men den visar jag i ett senare inlägg.

Jag är ju inte bara trädgårdsdesigner utan även bildkonstnär och målar stora tavlor med mycket färg och humor. MEN häromdagen gjorde jag ett undantag och gjorde en stenskulptur. Behövde lite utsmyckning till ateljéträdgården.

1 kommentar: