Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

Sök bland alla inläggen

.
.
.
.

Summa sidvisningar

Veckans mest lästa inlägg!

tisdag 18 december 2012

Den Japanske have, Jylland

För 8 år sedan var vi på besök i 'Den japanske Have' på Jylland. En trädgård uppbyggd helt i japansk stil mitt i ett villaområde. Trägården är på 3.000 kvm. Numera driver ägarna ett B&B och trädgården är bara öppen för deras gäster. Så jag tänkte dela med mig av de bilder jag fotade under besöket. Digitalkamerorna var ju inte riktigt lika bra för 8 år sedan som idag, så ni får ha lite överseende med bildkvalitén.

När vi var där var det entréavgift, butik och hela faderitten. Fullt med folk, men otrolig ordning i trädgården. Det vita singlet var krattat i mönster och det fanns inte ett enda nedfallet löv någonstans.










Ni som sett mina formklippta gulbladiga Spireabollar, förstår nog nu varifrån jag fick idén.
Jag hade redan Spirean och direkt efter hemkomsten satte jag sekatören i dem.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar