Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

lördag 23 mars 2013

Jahapp... Nu har jag skämskudden upp för ögonen.

För nu är mitt och Jonas Nybers lilla projekt "live".
www.trädgårdstv.se

Iiiihhhh... Två avsnitt. Vi är amatörer när det gäller TV, så ha lite överseende med det.
Men jisses vad kul det var att spela in! Många glada skratt och mycket blunders.
Vi planerar att göra många fler avsnitt fram på senvåren-sommaren.
Nu har vi två avsnitt ute.

www.trädgårdstv.se

4 kommentarer:

  1. Ta genast bort skämskudden frön ögonen!
    Jättekul att se och många bra tips :=)

    Det var bara en sak som jag inte håller med om och det är.
    Då man klipper ner vissnat gräs på våren lämnar jag inte så där höga 'stumpar' utan klipper så nära marken det bara går... men det är jag det :=)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Det var ju jättekul och inspirerande att se !
    I år kanske jag sår mina luktärter direkt på såplatsen istället för att ha dom i roottrainers i växthuset.
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  3. Skojigt projekt!

    Ha en finfin lördagskväll,
    Rebecca

    SvaraRadera
  4. Intressant att se dig "live" så att säga! Inte behöver du skämmas för detta, det gick ju jätte-bra med din Tv-debut! Eftersom jag är hörselskadad hade jag lite svårt att höra, men jag ska försöka skaffa fram hörlurar så går det kanske bättre./ Kram Titti

    SvaraRadera