Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

Sök bland alla inläggen

.
.
.
.

Summa sidvisningar

Veckans mest lästa inlägg!

torsdag 8 maj 2014

I Tidningen "Bättre Hem" (Bolist-butikerna) berättar jag om hur man skapar en kul trädgård för barn

I våras blev jag intervjuad av tidningen "Bättre Hem". 
Det var till en artikel om hur man skapar kul trädgårdar för barn, utan att ta in en studsmatta eller plastleksaker.


Det resulterade i en stor artikel där både jag och Jeanette Bauer – som nyligen gett ut boken Finurliga barnrum http://www.bokus.com/bok/9789163748288/finurliga-barnrum/ – ger tips och råd och visar bilder på vad man kan göra. 
Ni som följer bloggen känner nog igen mina bilder.

Tidningen kan man hämta hos sin Bolist-butik (Bygg- och järnhandel) och jag kan varmt rekommendera den! 
Den är sprängfull med kul artiklar om bygg- och trädgård, ritningar till hur du bygger en snygg kompost, ritningar till hur du bygger en trädkoja till barnen och mycket mycket mer!

Du kan läsa mer om tidningen här:

Och mer om Bolistbutikerna här:


Ett litet fel smög sig in (men sådant händer), den rosa kiosken är ju ritad av mig... 
Och denna supersnygga röda kiosk, byggd av gamla lastpallar är ritad och byggd av Jeanette. Urläcker är den!
Så här ser tidningen ut, håll utkik efter den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar