Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

Sök bland alla inläggen

.
.
.
.

Summa sidvisningar

Veckans mest lästa inlägg!

måndag 2 juni 2014

Inför Trädgårdsrundan 6-8 juni kl 10-17… Oj vad jag sliter…

Välkomna till min trädgård den 6-8 juni kl 10-17!
Då pågår Trädgårdsrundan runt om i Nordvästra Skåne.

Besök min trädgård och promenera sen bort till Camilla Sandén som bor lite längre bort på gatan. Hon är Trädgårdsdesigner med och är med i rundan för första gången :-D

Camillas information hittar du här: 
http://www.dintradgard.org/profil.php?id=240
Min information hitter du här: 
http://www.dintradgard.org/profil.php?id=183
Ni som redan har besökt trädgården, kommer att hitta en del nyheter i år, förutom att allt så klart har vuxit och blivit mycket större än sist. 
Den här rabatten var nyplanterad i fjol och nu har allt växt ihop.
SUCK!!! Detta har jag bl a kvar att göra… En Smaragdthuja har dött. Typ riktigt dött. Någon föreslog att jag kunde spraymåla den grön… Fast jag får nog bita i det sura äpplet och dra bort stenen, markduken och gräva upp den. Sen får jag flytta dit en av de yttersta exemplaren, för det blir ett stort fult hål där annars… 
Min man har fått bygga igen (sågen vilar inte länge här inte).
Denna gången blev det en platsbyggd hörnsoffa i pergolan. Nu får vi plats med 8 personer i stället för 4. Den är inte riktigt klar, det ska slipas och sånt där. Och till sist ska den målas. Men det blir efter rundan det.
Kom hit och spana in hans finurliga design och konstruktion.
Soffan från en annan vinkel.
På den nya uteplatsen har det hänt saker med… Men jag kan ju inte avslöja allt här och nu… Ni får helt enkelt komma hit i helgen.
Och glöm nu inte att besöka Camillas trädgård med, samma gata som jag bor på


1 kommentar:

  1. Jag hoppas såå att jag kommer ivägi helgen, det hade varit super härligt att få se din fin trädgård.

    Kram Anna

    SvaraRadera