Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

Sök bland alla inläggen

.
.
.
.

Summa sidvisningar

Veckans mest lästa inlägg!

onsdag 30 juli 2014

Villa Provence i danska Aarhus – en oas för själen!

Villa Provence i danska Aarhus är en oas för oss trädgårdsälskare. Ett litet intimt hotell med en vacker innergård. Jag älskar de stora träden i de gigantiska krukorna! Helt underbara! 
Man har tänkt på minsta lilla detalj.
Den obligatoriska brandtrappan är ju inte så vacker, men med Klätterhortensia har de förvandlat den till en vacker trädgårdsprydnad.
Många sittplatser och porlande vatten. Kullerstenen var lite klurig att gå på när jag hade "klackaskor" på mig, men jag förlåter dem eftersom det är så vackert.
Cattis och mitt rum hade balkongdörrar som vette ut mot trädgården. Inredningen på rummen var annorlunda och vackert. Himmelssängar, flera sittplatser och så vita gardiner som fladdrade i vinden. Badrummen var moderna och snygga.

Runt knuten finns Aarhus å-promenad, full med uteserveringar och coola ställen.
Du kan läsa mer och boka här: http://www.villaprovence.dk

2 kommentarer: