Slide

Vi designar din drömträdgård. Kontakta oss
Drömmer du om en mysigare uteplats? Vi hjälper dig att förverkliga dina drömmars trädgård
Du kan boka oss för ett par timmars konsultation (eller för att rita hela din trädgård)
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt
Radhusträdgård i Bjuv som vi designat.
Vi kan även rita om din befintliga uteplats för att göra den mysigare eller för att styla om den helt

Sök bland alla inläggen

.
.
.
.

Summa sidvisningar

Veckans mest lästa inlägg!

tisdag 8 oktober 2013

Köp Rosa Bandet-armbandet. Designat av Matthew Williamson!

OK, det här inlägget handlar inte om trädgård. Långt från trädgård faktiskt!
Men kampen mot alla typer av cancer och att bidra till forskningen är viktig!

Idag kom mina armband. Jag har beställt flera Rosa Bandet armband, designade av Matthew Williamson för Lindex. Armbandet kostar 100:-/st och 80:-/st går till Bröstcancerforskningen.

De kommer i en vacker gåvoask och passar perfekt som "Värdinnegåvor" eller liknande i höst!
Så ut på Lindex och köp på dig massor av armband! 
Ett bra sätt att ge pengar till Bröstcancerforskningen!
Jag har mitt på mig just nu och funderar på vilka väninnor som ska få de andra!

Här beställer du armbandet direkt från Lindex:

Här hittar du mer om alla "Rosa produkter" i årets kampanj: 

Ge en gåva till Cancerfonden här, stöd forskningen av alla cancerformer:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar